ואולי דווקא משהו מצחיק בתחילת הדרך


אישה ונעליים. חיוכון. צילמתי את התמונה לפני שנה בערך בספריה שלי במכללת אחוה והיא חיקתה עד שאפתח את הבלוג בשביל להתפרסם. צולם בטלפון סלולארי ועבר איבוד בפוטושופ בשל האיכות הגרועה.
librarywomenforweb

תגים: , , ,

6 תגובות to “ואולי דווקא משהו מצחיק בתחילת הדרך”

  1. ביילע Says:

    תמונה באמת מצחיקה. גם אצלינו בספרייה נרדמים על השולחנות ואני אף פעם לא מבינה איך הם עושים את זה.
    התמונה צולמה ליד העמדה העגולה שלכם עם המחשבים, נכון?
    אני מאד אוהבת את העמדה הזאת, יש בה משהו מאד נחמד ושונה ממקומות אחרים עם השולחנות והמחשבים אחד ליד השני.

    שאלה לי אליך – הבלוג הפרטי שלך ברוסית?

    • libonly Says:

      אצלכם אבל לא מורידים נעליים לפני שינה. אצלינו קהל בעל עקרונות ברורים – לא ישנים בנעליים.
      נכון מאוד. זאת העמדה העגולה שלנו עם המחשבים. רואים שביקרת בספרייה שלנו ולא פעם אחת. או שעבדת בה? מת לשמוע את הסיפור.
      וכן. הבלוג הפרטי שלי הוא, כמובן, ברוסית. שאלה בחזרה: את דוברת רוסית?

  2. ביילע Says:

    אצלינו יש כאלה שדווקא כן מורידות נעליים ואפילו מקפלות את הרגליים בישיבה מזרחית ומצליחות לישון ככה. הלוואי עליי יכולת לישון ככה.
    לא עבדתי אף פעם באחוה, אבל ביקרתי בספרייה מספר פעמים. הייתי שם לא מזמן, כאשר העבירו הדרכה של אקס ליבריס על החידושים בהשאלה באלף 500גירסה 18 ואתם אירחתם אותנו.
    אני לא דוברת רוסית. רק כמה מילים שלמדתי מקולגות דוברות הרוסית. חבל, הייתי יכולה לקרוא את הבלוג האישי שלך.

    • libonly Says:

      לא יאומן איך הם מצליחים לישון ככה.
      כמה חבל שלא הייתי אז. היינו נפגשים פנים אל פנים. בדיוק נולד לי ילד בימים אלה ולא באתי לעבודה שבוע ימים.
      בבלוג האישי שלי אני כותב שטויות. הוא משמש בעיקר ככלי תקשורת עם חברים מילדות.

  3. ביילע Says:

    מזל טוב.
    איך אתם מסתדרים? בעיקר, איך הראשון מגיב לתוספת למשפחה?

    • libonly Says:

      הראשונה. היא בסדר. אפילו עוזרת להשגיח עליו. אנחנו מודעים לבעיה של קינאה ומשתדלים לתת לה את מרב תשומת לבינו.

להשאיר תגובה

