גוגל או גוגול?


היום, ביום הולדת ה 200 של גוגול, ניקולאי וסילביץ’,  1852-1809, גוגל משנה ליום אחד את הלוגו שלה לזכרו של הסופר. את הלוגו המשונה עם האף המפורסם רואים רק בחיפוש בשפה הרוסית ובאוקראינית. זה מזכיר לי סטודנטית אחת שחיפשה בקטלוג הספריה סופר בשם גוגל עד ששאלה אותי למה היא לא מוצאת והבנתי משם היצירה שמדובר בכל זאת בסופר ולא במנוע חיפוש.

gogol

אפשר להתרשם מלוגואים חגיגיים משנים קודמות בארכיון.

תגים:

4 תגובות to “גוגל או גוגול?”

  1. ביילע Says:

    תודה על הקישור לארכיון של הלוגואים של גוגל.
    אני כל כך אוהבת את העיצובים שלהם לאירועים מיוחדים.
    אני מאד אוהבת את זאת של Happy Valentine's Day – February 14, 2008

    • libonly Says:

      את מדברת על זה דווקא?

      לדעתי הם כולם משהו מיוחד. קראתי מזמן על המעצב של הלוגואים האלה. עבודה יפה הוא עושה.
      בפסח בטח נקבל איזה לוגו מותאם לחג ב google.co.il

  2. ביילע Says:

    אני מסכימה איתך שהם כולם מיוחדים ויפים. המעצב מוכשר בטירוף.

    זה שאני מדברת עליו מצא חן בעיניי כי, כמו בהרבה דברים בחיים, מתחברים למה שרלוונטי לך באותו רגע.
    בתור נשואה ב"ה 33 שנה ולא בדיוק פרגית, אהבתי שהציגו את יום האהבה בדמות של 2 זקנים שהולכים יד ביד. זה בניגוד לרוב הפרסומים האחרים שתמיד מראים זוג צעיר, יפה וחתיכי כמייצגי האהבה.

    • libonly Says:

      למרות שאת נשואה יותר שנים מאשר אני נמצא בעולם הזה אני חש כמוך. כנראה הצעירים היום מזדקנים יותר מהר.

להשאיר תגובה

