תיקון טעויות בקטלוג. פרק 1


אני לא אוהב שיש טעויות בקטלוג של הספריה בה אני עובד ואני מלא תקווה שגם אתם.

חלק מהטעויות אפשר למצוא בקלי קלות:

כאשר מבצעים חיפוש  בסיסי לפי כותר (או מחבר או נושא) המתחיל ב… לפעמים נתקלים בדברים שלא ידענו שישנם בקטלוג. למשל ספר כזה:

tautkatalogaleph1

או מחברים כאלה:

tautkatalogaleph2

tautkatalogaleph3

או נושאים כאלה:

tautkatalogaleph4
אז מדי פעם לא יזיק לנו לבדוק מה שלומו של הקטלוג.

תגים: , , ,

3 תגובות to “תיקון טעויות בקטלוג. פרק 1”

  1. נגה Says:

    פוסט ממש נחמד
    גם אני עסוקה בתיקונים של רשומות שונות- זה בהחלט עצוב השגיאות שמוצאים אבל זה הרבה פעמים גם משעשע

    • libonly Says:

      תודה. סוף סוף משהו שמבין על מה אני מדבר :)
      יש לי עוד הרבה דברים כאלה שאכתוב עליהם בפוסטים הבאים.
      כן. בהתחלה זה הצחיק אותי גם, אבל עם הזמן אני מאבד חוש הומור שלי :)

  2. תיקון טעויות בקטלוג. פרק 2 « LibOnly Says:

    […] טעויות בקטלוג. פרק 2 By libonly כתבתי בעבר על תיקונים בקטלוג, אבל אז הבאתי דוגמאות מ OPAC. הרבה יותר […]

להשאיר תגובה

