בלוג שלי. ציוני דרך. 1


שמונה ימים אחרי שכתבתי את הפוסט הראשון שלי החלטתי לסכם קצת את מה שעבר עלי ועל הבלוג שלי בן שבוע.

כשפרסמתי את הפוסט הראשון לא התכוונתי  שמישהו יקרא ובטח שלא יגיב. תכננתי לשחרר פוסט ראשון לעולם הגדול אחרי החגים. רציתי רק להתרשם מאיך שזה נראה. אבל הודות לקישורים לבלוגים וותיקים של ספרנים אחרים נכנסו אלי והגיבו לא מעת אנשים. אז הבנתי שאי אפשר לחקות עד אחרי החג והתחלתי לכתוב. מאז כתבתי שמונה פוסטים, קיבלתי עשרות תגובות, מונה הקניסות עומד עכשיו על מספר 260 לא כולל כניסות משלי. ראיתי היום במקרה את הפוסט האחרון שלי בתוך 100 הפוסטים החמים של וורדפרס בעברית במקום ה-20. ככה זה נראה:

alekseyhowtpost

אני לא יודע על סמך מה הם החליטו שזה פוסט חם. דווקא לפוסט הזה לא הגיבו כלל ולפי הסטטיסטיקה אנשים בודדים נכנסו לראות אותו. על כל פנים נעים לראות את עצמי על מסך מחשב.

בסטטיסטיקה ראיתי גם ששני אנשים הגיעו לבלוג ממנוע חיפוש אחרי הרצת שאילתות "ספרנים בלוגים בלוג ספריה"  ו"מידענים"  והבלוג באמת מופיע בגוגל בדף ראשון של תוצעות למילים אלה. יש לי אתר אחר (לא בלוג) שמופיע בגוגל, אבל בשביל זה השקעתי הרבה זמן וקראתי מאמרים על דירוג אתרים של מנועי חיפוש. די מפתיע שבלוג בן שמונה ימים בנושא ספרנות מדורג בעמוד ראשון של תוצאות למילה "מידענים" בגוגל. אני רואה את זה כתוצאה  של שני דברים: 1) וורדפרס פועל טוב ונכון לדירוג של בלוגים שלו במנועי חיפוש; 2) ענף הספרנות/מידענות בארץ לא מפותח מספיק.

תגים: , ,

4 תגובות to “בלוג שלי. ציוני דרך. 1”

  1. ביילע Says:

    יפה מאד, כן ירבו הופעותיך בבלוגוספירה. (-:

    • libonly Says:

      אם זה ימשיך ככה נצתרך לשנות את דעתינו ולהגיד שיש בארץ אנשים מקצוענים שאכפת להם מהמקצוע שלהם ושמתעניינים בדברים חדשים מעולם המידענות.

  2. סמדי Says:

    לעולם אין להיות סקפטיים על ספרנים – כנראה שאנחנו כן משהו אפילו בישראל

להשאיר תגובה

