מקום שמירת תבנית קיטלוג של אלף


אני מקווה שכולם משתמשים בתבניות קיטלוג, עושים הרחבה מתבנית וכדומה. שאלתם את עצמכם איך אפשר למחוק תבנית שאתם כבר לא זקוקים לה? או להעתיק למחשב אחר? אז הינה הכתובת:

C:\AL500_18\catalog\template  אצלכם במחשב הכתובת יכולה להיות אחרת וזה תלוי במיקום של תיקיית אלף שלכם ובשמה.

אני, למשל, שומר את התבנית שלי כקובץ מצורף לטיוטא (draft) בחשבון Gmail שלי כך שזה זמין בשבילי בכל מחשב עם גישה לאינטרנט. זאת בכלל דרך מצוינת לשמור דברים (קבצים או טקסטים). אם זה טקסט אז Gmail מאפשר גם חיפוש בתוך הדואר כולל טיוטות וזה ממש מציל כשיש קרוב לשלוש מאות טיוטות ושלושת אלפים מכתבים כמו שיש לי.

תגים: , , ,

4 תגובות to “מקום שמירת תבנית קיטלוג של אלף”

  1. סמדי Says:

    תודה – אשמח לשמוע ולקרוא על עוד פטנטים כאלה, אני מיד מפיצה הלאה

  2. ביילע Says:

    לשמור את התבניות בג'י-מייל זה רעיון מצויין.
    אני שומרת את קבצי הגואי החשובים במייל שלי, אבל על תבניות לא חשבתי.
    אולי כי לא אני עושה אותם אלא ספרנית אחרת אצלינו.
    אני אעביר לה את ההמלצה שלך.

    • libonly Says:

      אני שומר ב GMAIL הרבה מאוד דברים. לאו דווקא קבצים. קישורים, רעיונות. מאד נוח כי הוא תמיד פתוח אצלי ויש בו חיפוש.

להשאיר תגובה

