אתרים שימושיים: חנן כהן או "המלצה: אפשר להעביר"


אני כבר שנים לא קורא דואר שיש בו יותר משניים FW:, אלא אם כן זה משהו מקצועי מובהק. אם מישהו מחברים שלי רוצה שאקרא מכתב כזה – שימחוק את ה FW: האלה ושישלח רק אלי ולא לעוד כמה מאות מחבריו. בהקשר הזה אני רוצה להמליץ על האתר הוותיק שמנהלו – חנן כהן עושה עבודה עבורנו ובודק מהימנות מידע במכתבי שרשרת. חלק מכם בטוח משתמש באתר או לפחות יודע על קיומו ואני מקווה שפעם הבאה לפני שנעביר דואר אנחנו נבדוק אם המכתב רלוונטי. לא צריך לזכור את כתובת האתר. פשוט רושמים "רלוונטי" בגוגל והתוצאה הראשונה היא הנכונה. לשימושכם.

תגים:

2 תגובות to “אתרים שימושיים: חנן כהן או "המלצה: אפשר להעביר"”

  1. ביילע Says:

    זה אתר מאד חשוב ומאד בשימוש אצלי.
    כל פעם שמישהו מעביר לי מכתב עם אזהרה על מתקפת וירוסים או בקשה לתרומה אני שולחת לו בחזרה קישור לאתר של חנן כהן.
    גם אתרים מקבילים אנגליים מאד בשימוש אצלי.

    • libonly Says:

      מדהים לפעמים איזה שטויות אנשים שולחים מבלי לבדוק את נכונות הדברים.

להשאיר תגובה

