מדריך מקוצר לשימוש ברסס.


נכון לעכשיו עדכונים לדוא”ל לא ממש מוצלחים מבחינת שלוב של שתי שפות ותמונות שקופצות למוקומות לא ראויים להן, לכן אני ממליץ בחום על קוראי RSS. מי שיש לו קורא רסס – כל הכבוד. מי שאין – זאת ההזדמנות להתחיל! לא כואב ולא עולה כסף. רק חוסך קצת זמן. כתבתי עמוד מיוחד לטירוני רסס :) מקווה שההסבר יהיה ברור. לשימושכם: מה זה RSS? למה ולמי זה חשוב?

תגים: , ,

10 תגובות to “מדריך מקוצר לשימוש ברסס.”

  1. יגאל חמיש Says:

    היי אלכס,
    אפשר לראות הסבר לכך, כאן: http://www.notes.co.il/yigal/53061.asp
    כל טוב

  2. ביילע Says:

    יש לי קורא RSS – למדתי על זה בקורס של יגאל.
    אני חייבת להתוודות שאני בכל זאת מעדיפה לקבל עדכון למייל שיש פוסט חדש.
    מה לעשות, יש הרגלים שקשה להשתחרר מהם, אבל אל תספר ליגאל. (-;

  3. יגאל חמיש Says:

    גם אני לא אגלה לו.

  4. יגאל חמיש Says:

    מה, לא שמעתם?! התהפכו היוצרות:
    פעם 'האח הגדול' עקב אחרינו, היום כולנו עוקבים אחרי 'האח הגדול'…

  5. ביילע Says:

    not me . זה ממש לא מעניין אותי.
    בכל זאת נראה לי יגאל שלא היית בסדר וגילית לאח הגדול שאני לא משתשמת ב-RSS . נו נו נו (-;

  6. בלוגר Says:

    אתה קורא RSS בעזרת גוגל רידרס? או דרך אחרת?

להשאיר תגובה

