אי אפשר לשמור רשומה. הרשומה נשמרה על ידי משתמש BATCH-UPD


Record updated by user BATCH-UPD

זאת ההודעה בצרוף תאריך ושעה שמקבל מקטלג המנסה לשמור רשומה כאשר משהו אחר ערך ושמר אותה כמה שניות או דקות לפניו.

record_updated_by_user_batch-upd

כשמקבלים הודעה כזאת לא נותר לנו אלא לסגור רשומה ללא שמירת שינויים ולחזור לעריכתה מחדש.

נתקלתי במקרה קצת שונה. אני פותח רשומה, מתחיל לערוך אותה, נכנס טרם שמירתה לעותקים ומבצע שינויים גם בעותקים. אחרי כן אני חוזר לעריכת הרשומה, מנסה לשמור אותה ומקבל את ההודעה על כך שהרשומה נשמרה על ידי משתמש אחר. אם אני מבין נכון את מה שקורה פה – כשאני מעדכן עותקים מבחינת בסיס נתונים זה עדכון רשומה, לכן מקבלים הודעת שגיא. אבל זה לא קורה כל פעם שאני חוזר על סדר הפעולות. לא הצלחתי  עדיין לאתר גורמים לשגיא. כמו כן לא זכינו לקבל תשובה ברורה מתמיכה של Ex Libris. אני פשוט שיניתי את צורת העבודה שלי ונכנס לתקן עותקים רק לאחר שמירת הרשומה.

הסיבה העיקרית לכתיבת הפוסט הזה היא שכאשר מקטלג אחר יתקל בבעיה ויחפש בגוגל על אותה בעיה (כמו שאני חיפשתי בזמנו) שימצא לפחות את הפוסט הזה ויגלה שהוא לא הראשון, שהבעיה קיימת והיא לא קשורה לקבצים והגדרות של GUI שלו. כמובן, אם מומחים מ Ex Libris יקראו את הפוסט ויתנו חוות דעת מקצועית שלהם – אשמח עוד יותר.

תגים: ,

4 תגובות to “אי אפשר לשמור רשומה. הרשומה נשמרה על ידי משתמש BATCH-UPD”

  1. ביילע Says:

    אני אשאל את המקלגות אצלנו אם יש להן אותה בעיה.
    אני לא מקטלגת כך שאני לא יודעת.

    דיברת עם סימה על זה?

    בנוסף, יש וועדת קטלוג של המאגד ששחף הגפני עומד בראשה.
    אפשר לשלוח מייל אליו עם הבעיה, אולי יש לו פתרון.

    • libonly Says:

      כן. כמובן דיברתי עם סימה ואם אני זוכר נכון, היא דיברה גם עם תמיכה של Ex Libris.
      זה לא בעיה ממש גדולה בשביל להתחיל להטריח אנשים כמו שחף הגפני. יש לא בטח עוד מיליון עיניינים יותר חשובים לפתור. אני פשוט עובד עכשיו בצורה קצת אחרת וזהו.

  2. עפרה כהן Says:

    אלכסיי שלום,
    דברתי על הבעיה עם יעקב מאקס ליבריס ומתברר שזה קורה בגלל תקלה אצלם
    במערכת. ביום חמישי האחרון לדוגמא, הייתה בעיה ב-GUI ובעקבות כך לא יכולתי לשמור שינויים ברשומה מסוימת שקטלגתי.
    במקרה כזה, צריך לפנות לאקס ליבריס כדי שיטפלו בבעיה.
    בברכה
    עפרה
    מכללת דוד ילין

    • libonly Says:

      עפרה, שלום.
      שמעתי על הבעיה של יום חמישי אחרון, אבל נדמה לי שזה לא הבעיה שהתכוונתי אליה. אצלי זה היה לפני כמה חודשים ומאז לא נתקלתי בזה כי שיניתי את צורת העבודה שלי. אני אנסה לשחזר את השגיאה עוד פעם ואדבר עם יעקב אם זה יחזור.

להשאיר תגובה

