הרצאתו של דניאל ליפסון בכנס Info 2009.


מחר, בתאריך 04/06/09, מתחיל הכנס השנתי Info 2009 של טלדן.

דניאל ליפסון, ידידי ועמיתי, ייצג את ספריית הקמפוס האקדמי אחוה וירצה בנושא "The social semantic web  בדרך ל  Web 3.0".

אני כבר שמעתי את ההרצאה וממליץ עליה בחום. מי שלא יזכה להשתתף בכנס מחר יוכל לראות את המצגת, כנראה, בבלוג של דניאל ועל כך תהיה הודעה נוספת.

אני מאחל לדניאל הצלחה מחר והנעה מהכנס!

danielkenes

תגים: , , ,

10 תגובות to “הרצאתו של דניאל ליפסון בכנס Info 2009.”

  1. דניאל Says:

    תודה אלכסיי. אני מקווה לשכתב או להקליט את עצמי ולשלב את זה במצגת בעזרת slideshare או authorstream. אולי בהמשך השבוע אחרי הכנס.

    • libonly Says:

      בסדר גמור. אין לאן למהר. המצגת תהיה רלוונטית גם אחרי שבוע. עולם הווב הסמנטי משתנה במהירות, אבל לא עד כדי כך.

  2. ביילע Says:

    נחמד מאד הפרגון שלך לדניאל.
    אני משתתפת מחר במושב הזה בכנס בעז"ה.
    אני עכשיו סקרנית פי שתיים. (-:
    למסור לדניאל ד"ש ממך?

    • libonly Says:

      את דניאל אני אראה כבר מחר, כך שאין צורך בד"ש. במחשבה שניה אני וגם דניאל, לדעתי, סקרנים לדעת סוף סוף מי זאת ביילע. אז כן. תמסרי לו ד"ש ממני :) ככה נדעה מי מסתתרת מאחורי הבלוג החמוד שלך.

  3. ביילע Says:

    הייתה הרצאה טובה מאד של דניאל.

  4. ביילע Says:

    אני לא זוכרת.
    עומס יתר על המוח, אתה יודע…

    • libonly Says:

      טוב… ואיך היה הכנס בכלל? את תהיה בעוד ימים? משהו כותב עליו בבלוג? אולי את?

  5. “The social semantic web בדרך ל Web 3.0″ – מצגת – סרטון. « LibOnly Says:

    […] web בדרך ל Web 3.0" – מצגת – סרטון. By libonly בהמשך לפוסט על הרצאתו של דניאל ליפסון בכנס Info 2009 אני מפרסם קישור […]

להשאיר תגובה

