סיכום פגישה ספרנו-ספירה


במילה אחת – כייף.

אומרים – תמונה אחת שווה אלף מילים. אז מה בקשר לסרט?

להלן סרטון שערכתי ותמונות שצלמו משתתפי הכנס.

אני מודה לרחל ויגאל חמיש על האירוח הלבבי, לאמא של מתבגרים ולאילנה שקולניק על ארגון הכנס ולכולם על אווירה מיוחדת וחמה שנוצרה במפגש.

תודה מיוחדת לשרה כהן על ההסעה.

יגאל חמיש

אילנה שקולניק

ויופי של תמונות של סמדר מלמד

כמה תמונות שלי – 3d gallery

תגים: , , , , , , ,

20 תגובות to “סיכום פגישה ספרנו-ספירה”

  1. אילנה שקולניק - ראשון-לציון Says:

    אלכסיי, אתה גדול!!!
    סרט מקסים, יוזמה ברוכה.
    שמחתי להכיר וניפגש בפעם הבאה..
    אילנה

  2. יגאל חמיש Says:

    אלכסיי, תודה רבה!
    שמתי קישורים לפוסט ולסרט בפוסט שלי על המפגש.
    שיבצתי גם את הסרט שלך בפוס.
    אני חושב שהקישור לתמונות שלך מוביל לתמונות אחרות, תבדוק?!
    כל טוב

    • libonly Says:

      על לא דבר. רוב תודות לך.
      אתה צודק לגבי הקישור לתמונות שלי. טופל.

  3. ביילע Says:

    עכשיו המפגש מושלם. יש פוסטים, יש תמונות ואפילו יש סרט וידאו.
    כל הכבוד לך, יצא מקסים.

  4. ירדנה Says:

    אלכסיי, יפה מאוד!

    כל הכבוד על ההשקעה ועריכת הסרט

    להתראות בכנסים וברשת

  5. שרה Says:

    אלכסיי ,
    סירטון מקסים !
    כל הכבוד !
    וניפגש בטח , בהמשך …
    (אל תשכח לבוא לבקר בספריה שלי , כשאתה עובר בדרך) .

    • libonly Says:

      היי, שרה. אני כבר מתחנן קפיצה לספרייה שלך.
      זה שעות פתיחה נכונות?
      יום א' – 9:00 – 19:00
      יום ב' 12:00 – 19:00
      יום ג' 12:00 – 18:00
      יום ד' 15:00 – 18:00
      יום ה' 12:00 – 19:00

  6. ירדנה נפתלי Says:

    היי אלכסיי

    זה הגיע משום מה לאי מייל שלי

    אבל, אתה מוזמן גם לספריה שלנו, בכיף!

    • libonly Says:

      קצת רחוק מאשקלון, אבל תודה. אולי בהזדמנות אחרת. ואיך זה הגיע אליך? אולי נרשמת לתגובות איכשהו? מבחינת עץ תגובות זה נראה כתגובה לשרה בלבד.

  7. ירדנה נפתלי Says:

    כן, כנראה שזה מה שקרה

  8. אילנה מנהריה Says:

    היי אלכסיי,
    כל הכבוד על ההשקעה. יופי של סרט.
    בספרנו-ספירה 2 אנחנו נדרוש סרט באורך מלא.

    • libonly Says:

      עוד כמה מפגשים כאלה ואהפוך לצלם ועורך מקצועי של סרטי וידאו. השלמת הכנסה לא רעה בשביל ספרן :)

  9. אילנה מנהריה Says:

    רעיון מעולה.

  10. סַפְרַנוֹ-סְפֵירַה – הכנס הראשון בישראל לבלוגרים-ספרנים – איך ומה היה? « The Knowledge Management and Storytelling Blog Says:

    […] שקולניק, ירדנה נפתלי, ג'וליאנה, אילנה שקולניק-בקל, אלכסיי גוניקשטיין, מירה […]

  11. סיפורי ידע » סַפְרַנוֹ-סְפֵירַה - הכנס הראשון בישראל לבלוגרים-ספרנים - איך ומה היה? Says:

    […] שקולניק, ירדנה נפתלי, ג'וליאנה, אילנה שקולניק-בקל, אלכסיי גוניקשטיין, מירה […]

  12. שרה Says:

    הי אלכסיי ,
    אלו השעות בהחלט . אבל אני לא נמצאת בכולן …(אני נמצאת בהרבה )…
    תן לי צילצול ונתאם מתי טוב לך לבוא ,
    נשתמע .

להשאיר תגובה

