מעתה – שם משתמש ב Facebook


myfacebook

מיום שישי האחרון ניתן לבחור שם משתמש לבעלי חשבון בפייסבוק.  גולשים לכתובת הבאה: http://www.facebook.com/username , בוחרים שם ונותנים לחברים רק את השם שלפיו יותר קל למצוא אתכם.

השם של ברק אובמה כבר תפוס. אל תנסו :)

http://www.facebook.com/barackobama

כתובת העמוד של בנימין נתניהו עדין נראת כך:

http://www.facebook.com/pages/-/34651190697

וזה ברור. לא היה לא זמן. הוא התכונן אל הנאום  של אתמול:)

תגים: ,

7 תגובות to “מעתה – שם משתמש ב Facebook”

  1. ביילע Says:

    אתה בפייסבוק?

    • libonly Says:

      כן. יש לי חשבון פייסבוק, אבל אני בקושי מגיע לשם. זה ממכר ואין לי זמן לשטויות כאלה. יש לי דרכים אחרות לתקשר עם החברים שלי.

  2. שרה Says:

    לי אין חשבון בפייסבוק .
    וזה לא חסר לי .
    נראה לכם שאני שייכת למאה שעברה?…

    • libonly Says:

      לא. ממש לא נראה לי כך. אנשים שאין להם חשבון פייסבוק, טוויטר וכו' הם מקבלים מהחיים האמיתיים הרבה יותר. את – דוגמה מצויינת לכך. קשר ווירטואלי הוא לא הכי חזק בעולם. אני מתעניין בדברים אלה רק מבחינה מקצועית. אם נקח את הנושא ברצינות, אפשר להפיק ממנו הרבה תועלת.

  3. ביילע Says:

    זה לא חסר לך כי אין לך.
    אל תפתחי, זה ממכר.

  4. שרה Says:

    הי אלכסיי , תודה!
    נראה לי שנתת לי מחמאה …
    וביילע – אולי אני אפתח פעם , אבל אך ורק כמו שאלכסיי אמר – לעניין מקצועי .

להשאיר תגובה

