תגובות לתגובות בבלוגר.


שמישהו יעזור לי להבין: אין ב Blogger אפשרות לכתוב תגובה לתגובה ושהיא תופיע מתחתיה? זאת משימה בלתי אפשרית למתכנתים של גוגל או שיש סיבה אחרת? או שאני פשוט לא מצליח למצוא איפו מפעילים את האופציה? למה צריך כל פעם לכתוב למי אתה עונה? איפו ה Usability? למה שלא יעשו כמו בוורדפרס, LiveJournal ואחרים, למרות שגם ב LiveJournal ישנה בעיה עם תגובות. אחרי כמה תגובות לאותה תגובה  בשביל לראות את התוכן שלה צריך להקליק פעם נוספת.

blogpress

תגים: , ,

5 תגובות to “תגובות לתגובות בבלוגר.”

  1. ביילע Says:

    כמה שאני מסכימה איתך. הפלטפורמה שלהם מרגיזה בטירוף.
    גם אי אפשר לקבל עדכון למייל בצורה פשוטה. לכן קשה לי לעקוב אחרי עדכונים בבלוגים של הספרנים שכותבים בבלוגר. מרגיז!
    אני יודעת שיש RSS אבל לי יותר נוח לרכז עדכונים במייל.

    • libonly Says:

      לדעתי, רסס – לפוסטים. תגובות באמת הכי נוח לקבל בדוא"ל.

  2. שרה Says:

    הי אלכסיי ,
    כל הפלטפורמה של התגובות – בבלוגר , מעצבנת נורא .
    שלוש פעמים צריך ללחוץ – עד שהתגובה נכנסת … ויש אנשים שמתייאשים ופשוט לא מגיבים …
    ונכון – גם אני לא מוצאת איך אפשר להגיב ישירות לתגובה .
    מעצבן מאוד!

  3. Kiskin Martishkin Says:

    ואני לא מגיבה בכלל לבלוגים בבלוגר, כי כדי להגיב צריך לפתוח חשבון ב-Google, וכמה חשבונות צריך אדם לפתוח בחייו ?????

    • libonly Says:

      חשבון בגוגל חייבים לפתוח. פתחתי אחד לבן שלי ביום הולדתו :)
      כד"א אני משאיר תגובות בבלוגר מחשבון וורדפרס שלי.
      טוב לראותך כאן.

להשאיר תגובה

