השתתפותי בוובינר


היום בבוקר השתתפתי בוובינר של ExLibris בנושא חידושים בתוכנה אלף 500 בגרסה 20.1. היות ואנחנו רחוקים ממנה במרחק של כמה שנים וכמה גרסאות לא כל דבר היה ברור לי, אבל ההשתתפות בוובינר בפני עצמה – דבר נחמד ומרגש. למרות היותו אירוע כלל עולמי נכנסו קרוב ל 30 אנשים שזה מעט בעיני. קצת נתונים על אקסליבריס:

נכון ל- 2009 , ישנן 4600 ספריות מ- 77 מדינות המשתמשות במוצרי אקסליבריס (מתוכם 39 ספריות לאומיות). באקסליבריס מועסקים 460 עובדים במשרדים השונים בעולם. מתוכם 34% עוסקים בפיתוח ו- 43% בתמיכה.

ראיתי שמות אמריקאים, רוסים, יפנים או סינים, ואף ישראלים. webinar לא פחות מההרצאה ענינו אותי  הכלים באמצעותם העבירו אותה. אני השתמשתי בתוכנה של חברה AT&T שפתחה לי את הקישור להרצאה. אפשרויות התכנה די פשוטות ומובנות, אבל מספיקות למדי: שומעים קול (באיכות סבירה) של מרצה ורואים מצגת, אפשר לשנות סטטוס שלך, אפשר לרשום תגובה גלויה למשתתפים או פרטית לאחד מהם. כנראה ישנה גם אפשרות תגובה קולית אך לא השתמשתי בה. המפגש הבא יתקיים  ב 18 בנובמבר. יש עוד זמן להירשם. webinarTohnit לתכנית מלאה, מועדים והרשמה –  Product Update Webinar Series 2009

תגים: , , ,

4 תגובות to “השתתפותי בוובינר”

  1. סמדי Says:

    דבר ראשון תודה על השיתוף, דבר שני ככה רואים כמה העולם באמת קטן

    • libonly Says:

      שיתוף – זה אחת הסיבות לקיום בלוג זה.
      כן. מדהים. ואחרי זה אנחנו עוד רוצים למצוא אנשים שאכפת להם מהמקצוע בארץ הקטנה שלנו.

      • בוריס Says:

        שלום אלכסיי,

        סליחה שאני מגיב לא באופן ענייני לכתבה (לא רלוונטי לכתבה)

        אני פשוט מחפש דרך ליצור איתך קשר, רוצה להתייעץ איתך בנושא מידענות. שוקל ללמוד את זה ואולי תסכים לתת לי כמה טיפים.

        אשמח אם תשאיר לי מייל שאוכל לפנות אליך לשם.

        כאן כבר השארתי את שלי

        תודה מראש,

        בוריס

        • libonly Says:

          שלום בוריס. כמובן אתה יכול לפנות אלי. אשלח לך מייל. נדבר ביום ראשון.

להשאיר תגובה

