הזמנות לגוגל וייב


סוף סוף יש לי אפשרות לחלק כמה הזמנות לגוגל וייב (7 נכון לשעת כביבת הפוסט). מבקש ההזמנה יכתוב כתובת דוא"ל בתגובה.

UPD: נשארו 4 הזמנות, אבל התווספו לי עוד 8. מכתב מגוגל יכול להתעכב כמה שעות או ימים.

לתשומת לב ספרנים שרוצים שיהיה לנו פורום: גוגל וייב – הוא אחד הכלים שיכול להתאים לנו לצורך זה.

סרטון שעוזר להבין מה זה גוגל וייב בשתי דקות:


תגים: , , ,

15 תגובות to “הזמנות לגוגל וייב”

  1. פיטר Says:

    אני אשמח לקבל. הגיע הזמן לבדוק מה בדיוק קורה שם. או יותר נכון האם זה נכון – http://9gag.com/gag/14167

  2. יגאל חמיש Says:

    אשמח, למה לא?!
    תודה!

  3. hlotof Says:

    אני אשמח לקבל הזמנה. תודה מראש

  4. גם אני אשמח Says:

    ננסה ונחייה

  5. מאי Says:

    maymoosh@gmail.com
    תודה!

  6. Tweets that mention הזמנות לגוגל וייב « LibOnly -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Lib Only, Lib Only. Lib Only said: משהו עוד לא התנסה ב גוגל וייב? יש לי הזמנות http://wp.me/ptZC7-fk Google WAVE […]

  7. בנצי Says:

    אני מאוד מאוד אשמח לקבל הזמנה, תודה.

  8. niv Says:

    גם אני אשמח.
    ניב

כתיבת תגובה

