כך לא תצתרכו לפתוח אלף 500 או תוכנה אחרת כל בוקר


לא. לא צריך לעזוב עבודה בספריה בשביל זה :)

כשאני מדליק מחשב בעבודה בבוקר אני לא מחפש צלמית של קיטלוג או השאלה בשולחן עבודה. התוכנה עולה לבד יחד עם מערכת הפעלה. דבר שחוסך בשבילי כמה קליקים וכמה רגעים בעבודה. הסרטון הבא מסביר בצורה ברורה למי שלא ידע.

תגים: ,

8 תגובות to “כך לא תצתרכו לפתוח אלף 500 או תוכנה אחרת כל בוקר”

  1. סמדי Says:

    תודה לך אלכסיי על העצות והרעיונות המייעלים את העבודה.

    אבל,
    פעם אנרו לי שהגדרות כאלו מכבידות על המחשב בעלייתו לעבוד האם יש בכך מן האמת?

    • libonly Says:

      אמת. אין צורך להכניס ל Startup יותר מדי תוכנות ובטח לא אלה שלא נשתמש בהם אח"כ, אבל אלף 500 נפתח בכל מקרא, לכן אני לא רואה בזה בעיה.
      תוכנות כמו Skype or icq עושות את זה בדרך אחרת ואז כדאי לשנות את האופצייה הזאת. לשם כך נכנסים להגדרות של כל תוכנה כזאת. יש גם דרך אחרת לבטל את זה.
      1. Start
      2. Run
      3. לכתוב msconfig
      4. Startup
      5. להוריד V מהתוכנה הלא רצוייה. זהירות בשלב זה: לא להוריד V מתוכנות לא מוקרות!!!
      startup

  2. meorero Says:

    זה נכון למי שמקפיד לעשות Shutdown או Log-Out ב*כל* יום … :-/

    אבל אפשר פשוט "לנעול" את המסך בסוף יום העבודה (ב- Windows XP זה ע"י Ctrl+Alt+Del ובחירה ב- "Lock Computer" ).

    למחרת – להכנס עם שם וססמא וחוזרים ב-ד-י-ו-ק לאותו מצב שעבנו.

    • libonly Says:

      יש קיצור הרבה יותר פשוט – Win+L. אני בכל זאת מעדיף לכבות לגמרי את המחשב שלי בעבודה. צריכת חשמל…אתה יודע. ולא רק. אם לא עושים רסט למחשב במשך כמה ימים המערכת "מתעייפת".

      • meorero Says:

        המערכת "מתעייפת"? כבר אחרי כמה ימים?

        מה? גם ה- Windows שלך כל כך אנושי!
        (חשבתי שרק אצלי המחשב הפך לאדם עם צרכים אנושיים …:-) )

        אני מחכה ליום בו ספריות יעברו להשתמש בלינוקס (למשל Ubuntu) ב- PC בתור Desktop .
        הרבה פחות "מתעייף".

        • libonly Says:

          לא יודע אם זה יקרא. למרות שהיה מחשב אחד עם לינוקס בספריית מכללת ספיר כשעבדתי שם לפני כמה שנים. לא ראיתי אבל איש שהתקרב אליו. אני לא נגד לינוקס בכלל, שתבין.

  3. ביילע Says:

    רעיון יפה ,אבל אני גם חושבת שזה מכביד על עליית המחשב בבוקר.
    חוץ מזה אני צריכה את הזמן הזה כדי להתמקם, לעשות שתייה, לשים אודם…(-;

    שאלה, מעניין מה קורה כאשר יש עדכוני גרסה.

    נ.ב. אני משאירה את המחשב שלי באמת על מצב של lock computer

    • libonly Says:

      זה מכביד בדיוק באותה מידה כשמפעילים תוכנה בדרך הרגילה.
      כשיש עדכוני גרסה זה שואל כרגיל אם לעדכן.
      אני לא נוהג בד"כ לשים אודם, אבל אם אני רוצה לשטות קפה אני יכול ללחוץ על כפתור הדלקה של מחשב וללכת להכין קפה וכשאני חוזר תוכנת אלף פתוחה ומוכנה לעבודה.

להשאיר תגובה

