על שילוב מדיה חברתית בסביבת העבודה


ארגון 2.0- על שילוב מדיה חברתית בסביבת העבודה – זאת כתבה שהרעיון העיקרי שלה – יש יתרון בלאפשר לעובדים  שימוש באתרי מדיה חברתית.

ד"ר קוקר, עורך המחקר, טוען כי הכל מתחיל ונגמר ברמת הריכוז של האנשים. רוב הנשאלים טענו כי הם זקוקים להפוגה קלה, על מנת לשמור על רמת ריכוז מסוימת ועל רמת אפקטיביות בזמן העבודה. תוצאות הסקר קבעו חד משמעית, כי אצל אנשים שעושים הפוגות גלישה קלילות בזמן העבודה, רמת הפרודוקטיביות גבוהה בכ-9 אחוזים.

ייתכן שזה נכון, אבל חשבתי דווקא בכיוון שונה קצת מהמדובר בכתבה. לדעתי יש בשימוש נבון באתרי מדיה חברתית פוטנציאל רב למעסיקים. במקום להשקיע כסף בפרסום של חברות חיצוניות אפשר לתת לעובדים לעשות את העבודה. מה רע אם כולם ידעו באיזה ארגון אני עובד, מה תפקידי, מה מעניין אותי בעבודה, ישאלו שאלות קשורות לעבודה? מה זה יעשה לתדמית מקום עבודתי? לדעתי רק טוב.

תגים:

2 תגובות to “על שילוב מדיה חברתית בסביבת העבודה”

  1. ביילע Says:

    אני דווקא מסכימה עם המסקנות של המחקר של ד"ר קוקר. לגביי זה מאד נכון.

    • libonly Says:

      אני גם מסכים. אצל אחד זה לשתות קפה, אצל אחר – להיכנס לפייסבוק. כמובן שהכל צריך לקחת בפרופורציות. לא שותים קפה חצי יום, אבל בהחלט אפשר לבזבז יום עבודה על רשתות חברתיות. זה מסביר את המניעים של מעסיקים שחוסמים גישה לפייסבוק ודומיה.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: