יום הולדת ל- LibOnly


לפני שנה בדיוק התחלתי לכתוב בלוג זה. לא ידעתי אז לאן זה יוביל אותי ואיך יתפתח. על כל פנים, חשוב שיש לי קצת קוראים ומגיבים ושלא הפסקתי לכתוב. סטטיסטיקה של הבלוג גם מעידה על הצלחה מסוימת. במצב של היום, כאשר פחות ופחות יוצאים להשתלמויות וימי עיון, הבלוג מהווה בשבילי ארוץ תקשורת נוסף עם העמיתים למקצוע ספרנות.

תגים:

10 תגובות to “יום הולדת ל- LibOnly”

  1. יענקל Says:

    היה לי הכבוד לעקוב אחר התפתחות הבלוג ממש מהתחלתו, ואני מצפה שאמשיך לעשות זאת עוד זמן רב. יום הולדת שמח!

  2. ביילע Says:

    בלוגולדת שמח.
    בתור אחת הקוראות הנאמנות שלך אני מאחלת לך עוד הרבה שנים של כתיבה בבלוג. אני לומדת ממך הרבה.
    חג שמח

    • libonly Says:

      תודה! בלוגולדת? נחמד מאוד.
      את, בתור קוראת נאמנה של הבלוג, תורמת המון למוטיבציה שלי להמשיך לכתוב.
      תודה לך מקרב לב וחג שמח!

  3. סמדי Says:

    מזל טוב ליום ההולדת…. אני נהנית לקרוא את שאתה כותב ותמיד מחדש ומלמד. תודה לך על שיתוף הידע שלך את הקוראים.
    ההתמדה מנצחת. המשך לכתוב.

    • libonly Says:

      תודה סמדי. אני מקווה שאכתוב עוד שנים רבות, אבל שהצורך לכתוב יעלם.

  4. אינה Says:

    תודה על המידע הרב והמגוון שאתה מפרסם. שיהיו עוד הרבה ימי הולדת לבלוג שלך. מאד נהנית לקרוא את הפוסטים.

  5. שרה Says:

    מזל טוב אלכסיי!
    אני תמיד לומדת דברים חדשים מהבלוג שלך !
    כייף לקרא .

להשאיר תגובה

