שאלה למשתמשי אלף 500


האם יש אפשרות ליבא רשומה לאלף 500 בצורה כלשהי? למשל, OCLC נותן לי לשמור רשומות כקובץ *MRC. יש לי אפשרות להשתמש בקובץ מסוג זה לצורך הפקת רשומה חדשה  באלף?

או שיתכן ויש עוד סוגי קבצים אחרים הניתנים לעיבוד באלף 500.

תגים: ,

7 תגובות to “שאלה למשתמשי אלף 500”

  1. meorero Says:

    מה הפורמט של הקובץ? כלומר – מה תוכנו?
    זה *לא* חייב להיות קשור ל- Extension (נקודה + שלוש אותיות כמו MRC בסוף הקובץ ) – קשר כזה הוא "מוסכמה" קלוקלת במערכות מייקרוסופט.

    כלומר – מה המבנה הפנימי של הקובץ? אולי זה טקסט בפורמט MARC ?
    אני מנחש את זה (גם, לא רק) לפי הסיומת, ובעיקר לפי זה שהקובץ מ- OCLC.

  2. meorero Says:

    הקובץ הוא שורה ארוכה של טקסט עם תווים מפרידים. זה נראה כמו MARC .

  3. Kiskin Martishkin Says:

    אני מייבאת רשומות מ-OCLC ב-GUI, באמצעות פרוטוקול Z39.50.
    זה קל ופשוט.

    צלצל אליי לספרייה אם אתה צריך הסבר.

    • libonly Says:

      יותר מעניינת אותי אפשרות יבוא רשומה לאלף מתוך קובץ *MRC או *XML.

  4. ביילע Says:

    גם אנחנו מעתיקים רשומות של OCLC דרך ה-GUI וזה פשוט וקל.
    לגבי קבצים כמו שאתה מציין, אינני יודעת ואני גם לא יודעת אם יש לנו הרשאות לעשות את זה.
    אולי תפנה לתמיכה של אקס ליבריס. אורי מילר מאד מקצועי ויש את יעקב אשד שעד עכשיו הצליח לפתור לנו בעיות שחיכו המון זמן לפתרון באקס ליבריס.
    בהצלחה

להשאיר תגובה

