זהירות. מדיה עוינת בספרייה :)


למי מהספרנים יש איפון? כמה מאיתנו יודעים להפעיל מכשיר ספר אלקטרוני?

VIA unshelved

תגים: ,

6 תגובות to “זהירות. מדיה עוינת בספרייה :)”

  1. שרה Says:

    לאחי יש איפון .
    כל פעם שאנחנו נפגשים , אני סוחבת לו את האיפון לשחק איתו :-) …
    זה מדליק .

    • libonly Says:

      כן. צעצוע מדליק, אבל יש בו גם אפליקציות רציניים למדי בתחום המידע שאנחנו חייבים להכיר אותם.

  2. ביילע Says:

    זה נכון שספרנים צריכים ללמוד טכנולוגיות חדשות.

    לגבי האייפון , אילו היה לי כסף לקנות אותו הייתי קונה, אבל עם משכורות הספרנים איפה יש כסף לקנות כזה צעצוע יקר?

  3. שרה Says:

    איזו אפליקציה למשל ? תן דוגמה שאני אדע מה לחפש בפעם הבאה שאני משחקת באיפון .
    :-) …

להשאיר תגובה

