שאלה מוסרית


אתה עובר ליד סטודנטית שמדברת בטלפון בספריה ומעיר לה על כך. היא עונה בלחש שנשמעה אזעקה באשדוד והיא רק רוצה לשמוע שהכל בסדר בבית. נותר רק לקוות שבאמת הכל בסדר באשדוד אצלה ואצל אחרים.

תגים:

5 תגובות to “שאלה מוסרית”

  1. meorero Says:

    לא ברור מה השאלה.
    האם מותר או אסור לדבר בספריה בטלפון?
    והאם אזעקה באשדוד משנה את ה?

    אם זו השאלה – העניין פה לדעתי הוא בלשון משפטית "מידתיות", כלומר – מה משך זמן השיחה (האם זה קצר – דקה או שתים?), האם זה מפריע לכלל הסובבים (האם הרינגטון קולני? האם הדובר קולני? האם שומעים את הצד השני? ). וגם … אם זו לקוחה "קבועה"…

    • libonly Says:

      לקחת את זה ממש ברצינות :)
      אז ככה: יותר נכונה האופציה השניה שכתבת. כלומר, האם אזעקה באשדוד משנה את נהלי הספריה.
      אני, כמובן, הנחתי לה כי: 1) היא לא דיברה למעשה, אלא רק הקשיבה; 2) לפי פניה ראיתי שהיא באמת מודאגת; 3) הייתה חמודה ולא חצופה.

  2. שרה Says:

    אני חושבת שנהגת נכון :-) …
    אצלי ספריה … מדברים בנייד , אבל אנחנו לא ספריה אקדמאית :-) …

  3. אילנה איתן Says:

    זה מזכיר את תקופת היותי מורה עד לפני שנתיים. הייתי מכבה את הפלפון שלי מול התלמידים כדי להראות שאני מתנתקת מהעולם בזמן השיעור. ואז שאלו אותי בשיא הרצינות , ומה אם יהיה פיגוע? איך נדע? פשוט מזעזע.. כיום כספרנית (באונ' לסלי בנתניה) אני רואה סטודנטים שמגיעם לספריה עם הפלפון ביד אך בלי נייר ועט…
    אני מזמינה אותך להכנס לקישור : libraryplus.wordpress.com ולהתרשם מהבלוג שפתחנו בספריה. הוא מיועד בעיקר לסטודנטים שלומדים אצלנו לתואר שני בתחומי התרפיות השונות.
    אילנה

    • libonly Says:

      תודה. בבלוג שלכם אפשר למחוק את הפוסט הראשון שהוא נוצר אוטומתית על ידי המערכת. חוץ מזה נראה יפה מאוד.

להשאיר תגובה

