מולטידע 2012


החלטתי שאלך ביום ראשון של הכנס. אבל באיזו שנה? 2012 או 2011?

המידע מופיע כאן. שמישהו יעדכן…

 

תגים: ,

11 תגובות to “מולטידע 2012”

  1. meorero Says:

    אלכסיי…
    הייתי פונה למרכז ההדרכה. אצלם נרשמים, לא?
    מי יודע… אולי הם המציאו מכונת זמן.
    ואולי הזמן לא לינארי (זורם בכוון אחד), אלא הולך קדימה ואחורה.

  2. ביילע Says:

    טעות נפוצה כאשר מדובר בחודשים הראשונים של השנה האזרחית החדשה. גם אני עוד מתבלבת, אבל בפרסום רשמי כזה זה לא נעים.

    אני לא משתתפת בכנס, עד כמה שידוע לי אילנה שקולניק כן תהיה.
    אנחנו נתראה בע"ה בהדרכה על ARC.

  3. שרה Says:

    הי אלכסיי ,
    הודעתי להם על הטעות :-) ,
    נראה מתי הם יתקנו …
    כל הכבוד ששמת לב .

  4. שרה Says:

    תוקן :-) …

    • libonly Says:

      לא רע. ממכון מופ"ת, למשל, לא קיבלתי תשובה למייל ששלחתי לפני חודשיים.

  5. שרה Says:

    היית צריך לנדנד להם וגם להתקשר . לפעמים לדבר בטלפון עובד יותר טוב ממייל …

    • libonly Says:

      זה לא נראה לי מצב תקין כאשר אני צריך לרדוף אחרי אנשים בשביל לפתור להם את הבעיות של הארגון שלהם. יש מספיק אנשים סביבי שבשבילם אני עושה זאת.

  6. שרה Says:

    טוב , חשבתי שאתה היית צריך משהו מהם בשביל עצמך :-) ,
    אם זה הפוך זה כבר משהו אחר …

כתיבת תגובה

